Обращение главы ПСТУ

 

Зрозуміло, що на ринку таксі  України повний безлад і несправедливість.

 

Безлад: таксують всі, відсутність контролю і тд.

Несправедливість: людина, яка несе основний тягар по перевезенню пасажирів, зовсім не впливає на тариф.

 

Що з цим робити?

 

Очевидно, що найкраще це зробити шляхом змінення профільного законодавства.

Саме зараз  влада вийшла на фінішну пряму по зміненню закону. Однак, профспілку таксистів (ПСТУ) не влаштовують норми нового законопроекту, які  по суті своїй узаконюють той безлад, що ми маємо зараз. Тому ми вирішили з цим боротися.

Протягом 2020 року я, як голова ПСТУ, відвідав майже всі обласні центри України, де провів численні зустрічі з учасниками ринку таксоперевезень.

 

Базуючись на вищезазначеному ПСТУ вважає, що в законопроекті мають бути враховані   наступні  вимоги:

 

1. Зобов'язати ІДС  співпрацювати тільки з легальним, професійним водієм таксі або автомобіля на замовлення.

2. Створити регіональні реєстри ІДС та водіїв таксі або автомобілів на замовлення.

3. Надати можливість місцевим органам самоврядування за поданням репрезентативних профільних громадських організацій встановлювати додаткові вимоги до умов реєстрації ІДС та водіїв таксі або водіїв автомобілів на замовлення.

4. Розробити та впровадити дієві механізми контролю за виконанням всіх норм закону учасниками ринку

5. Розробити та впровадити механізми впливу водіїв таксі та водіїв автомобілів на замовлення на тариф перевезення.

6. Розробити та впровадити  дієві штрафні санкції (до вилучення з реєстрів) за порушення умов реєстрації в реєстрах, та інших норм закону.

 

ПСТУ підтримали інші громадські організації, що об'єднують  водіїв (фури, автобуси, мікроавтобуси, тощо).

 

Очевидно, що  процес прийняття нового закону довготривалий.

 

Саме тому київськими таксистами було прийнято рішення домогтись впливу на тариф іншим методом, а саме організувати “цифровий страйк” трьом основним інтернет платформам (убер, болт, уклон), адже  саме вони мають основний вплив на тариф міста Києва.

 

План дій наступний:

 

1.    Створення первинних організацій профспілки таксистів, що співпрацюють з (убер, болт, уклон).

2.    Інформаційний тиск через профільні блоги та інші засоби масової інформації, а також за допомогою  скачування додатку “активний профспілковий квиток”  unionid.com.ua  

3.    Зустрічі з власниками чи директорами таксопарків автомобілів щодо низьких тарифів, які також вбивають їх бізнес.

4.    Після досягнення критичної кількості послідовників (для Києва  10000) попередження клієнтів про дату страйку.

5.    Вимоги страйку- заключення колективних угод між платформами та профспілкою.

 

“Цифровий страйк” -  це “нереєстрація” в даний день на обраних інтернет платформах.

В день страйку не забороняється  співпрацювати з іншими платформами.

 

“Колективна угода” -  це угода між водіями таксі, водіями автомобілів на замовлення в особі профспілки та інтернет платформами про наступне:

    1.Розрахунок реального (економічно обгрунтованого) тарифу, та впровадження його в дію (проект додається).

    2.Можливість розірвання угоди про співпрацю між  водієм та платформою тільки за згодою профспілки.

    3. Дотримання КЗоТ щодо робочого часу таксиста.

 

 

З вірою в нашу перемогу,

Голова ПСТУ                                                                                              Василь Попик



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

"Такси" Шмарк или как срубить миллион по быстрому

Бизнес Такси в Одессе.

Передовая методика формирования тарифа в такси!