Ученье — свет, а неученье — тьма или как поставить на колени сферу такси
Привет. Прежде чем
давать какие либо комментарии хочется изложить только сухие факты в виде
закона. Прочитайте их внимательно, это очень важно, хоть и понимаю, что для
многих это затруднительно, но все же.
Закон України
Про автомобільний транспорт
автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка
здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та)
вантажів транспортними засобами;
автомобільний самозайнятий перевізник - це фізична особа - суб'єкт господарювання, яка здійснює на комерційній основі чи за
власний кошт перевезення пасажирів на таксі без застосування праці найманих
водіїв;
Стаття 10. Тарифна політика на автомобільному транспорті
Тарифна політика на автомобільному транспорті має
задовольняти підприємницький інтерес, забезпечувати розвиток автомобільного
транспорту, стимулювати впровадження новітніх технологій перевезень,
застосування сучасних типів транспортних засобів, а також сприяти вирішенню
таких завдань:
збільшення можливостей суб'єктів господарювання щодо
забезпечення потреб споживачів у послугах, залучення інвестицій у розвиток
автомобільного транспорту та досягнення сталих економічних умов роботи;
стимулювання конкуренції та появи нових суб'єктів
господарювання, які належать до автомобільного транспорту;
забезпечення балансу між платоспроможним попитом на
послуги та обсягом витрат на їх надання;
забезпечення стабільності, прозорості та
прогнозованості тарифів.
Реалізація єдиної тарифної політики передбачає
затверджену центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та
реалізує державну політику у сфері транспорту, методику розрахунку тарифів за
видами перевезень.
Про затвердження Методики розрахунку
тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту
Наказ Міністерства транспорту та зв'язку
України
від 17 листопада 2009 року N 1175
Зареєстровано в Міністерстві юстиції
України
27 листопада 2009 р. за N 1146/17162
тариф вільний - тариф на Послуги, який
встановлюється Перевізником
самостійно за
згодою сторін, за винятком тих Послуг, на які встановлено регульовані тарифи;
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету
Міністрів України
від 18 лютого 1997 р. № 176
Надання
інформаційно-диспетчерських послуг під час
користування послугами з перевезення пасажирів на таксі
та легковими автомобілями на замовлення
109. Суб’єкт господарювання, що надає інформаційно-диспетчерські послуги,
зобов’язаний забезпечити:
1) регулювання руху таксі у транспортній мережі міста;
2) прийняття та оформлення замовлень на надання послуг таксі та послуг з
перевезення на замовлення;
3) оформлення та видачу перевізникові договору і розрахункових документів у
разі надання послуг з перевезення на замовлення;
4) інформування про послуги, що надаються перевізниками, наявний рухомий
склад, ціну та/або тариф на послуги таксі;
5) диспетчерське управління транспортними засобами перевізників, які
надають послуги таксі, згідно з укладеними договорами;
6) рекламу послуг таксі та послуг з перевезення на замовлення.
110. Суб’єктам господарювання, що надають інформаційно-диспетчерські
послуги, забороняється:
укладати договори з автомобільними перевізниками, які не мають відповідних
ліцензій;
обслуговувати транспортні засоби, на які не оформлені ліцензійні картки;
подавати недостовірну інформацію про вартість послуг і технічні
характеристики транспортного засобу.
Думаю
этого достаточно, для того чтобы сделать неоднозначный вывод на основании
закона, кто и в какой форме устанавливает тариф. Основываясь на документе можно смело сказать что тариф устанавливает - тариф
вільний
- тариф на Послуги, який встановлюється Перевізником самостійно за згодою сторін, а информационно
диспетчерская служба только передает информацию - 4) інформування
про послуги, що надаються перевізниками, наявний рухомий склад, ціну та/або
тариф на послуги таксі; где
четко написано что она информирует про услуги, которые осуществляются перевозчиками и соответственно
цену на услуги, которые перевозчик устанавливает самостоятельно.
В этом, я думаю, разобрались. Подтверждение данной информации мы получили
в министерстве инфраструктуры и транспорта у компетентного лица, которое
занимается конкретно этой сферой.
И теперь короткое резюме. ИДС – было выгодно нарушать закон и принимать
нелегалов, для того, чтобы диктовать свои тарифы, условия и стричь сумасшедшую
капусту за счет труда водителя и навязывать ему правила на свой вкус и цвет, будучи просто тем кто предает информацию. Ведь
если бы водитель был легальным перевозчиком – это ограниченный ресурс, а не
постоянный наобор подвезунов. Во вторых у легального перевозчика есть права которые
он может диктовать ИДСам и возить на своих условиях. Поэтому все что есть
сейчас – это сплошной лохотрон, за который платит каждый из вас. И на заметку к
этому, коротко, что новые правки в закон о такси подают Убер, Болт и Уклон. Как
вы думаете: Водителю после этой легализации, под диктовку Идсов и платформ,
будет выгодно работать? Судя из нынешнего опыта можно смело сделать однозначный
вывод. На…ют везде. Но обо всем этом в следующей статье, очень скоро. Времени, на самом деле, осталось не много. Вместе с профсоюзом таксистов Украины мы хотим
предотвратить это, и добиться справедливого закона который будет на стороне
водителя, как основного исполнителя в оказании услуги по перевозке пассажиров.
P.S. – Если бы у вас была
лицензия, сегодня вы работали бы по совсем другим тарифам(Посмотрите тарифы
Элит Такси). А если учесть, сколько вы платите процентов идсам сейчас, плата за
лицензию была бы на порядок ниже, и вы имели бы стаж и пенсию. А какую пенсию
вам заплатит ИДС, и какие условия вам она придумает завтра? И где то дно тарифа? Пробито или еще впереди? Оставайтесь с нами.
Примечание: Стоимость лицензии - 2000 грн. единоразово (лицензия остается на всю жизнь)
Месячные налоги в зависимости от группы налогообложения - 900 или 1900
А сколько в месяц платишь ты ИДСам % за эти шикарные тарифы?
Штраф водителю за занятие перевозками без лицензии - 17000-34000 тыс. грн. с возможностью конфискации авто
Штраф ИДСам за нарушение закона о сотрудничестве с нелегальными перевозчиками - 0 грн.
Комментарии
Отправить комментарий