Ученье — свет, а неученье — тьма или как поставить на колени сферу такси

 Привет. Прежде чем давать какие либо комментарии хочется изложить только сухие факты в виде закона. Прочитайте их внимательно, это очень важно, хоть и понимаю, что для многих это затруднительно, но все же.

                                                          Закон України

   Про автомобільний транспорт 

автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами;

автомобільний самозайнятий перевізник - це фізична особа - суб'єкт господарювання, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів на таксі без застосування праці найманих водіїв;

 

Стаття 10. Тарифна політика на автомобільному транспорті

Тарифна політика на автомобільному транспорті має задовольняти підприємницький інтерес, забезпечувати розвиток автомобільного транспорту, стимулювати впровадження новітніх технологій перевезень, застосування сучасних типів транспортних засобів, а також сприяти вирішенню таких завдань:

збільшення можливостей суб'єктів господарювання щодо забезпечення потреб споживачів у послугах, залучення інвестицій у розвиток автомобільного транспорту та досягнення сталих економічних умов роботи;

стимулювання конкуренції та появи нових суб'єктів господарювання, які належать до автомобільного транспорту;

забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання;

забезпечення стабільності, прозорості та прогнозованості тарифів.

Реалізація єдиної тарифної політики передбачає затверджену центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, методику розрахунку тарифів за видами перевезень.

Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту

Наказ Міністерства транспорту та зв'язку України
від 17 листопада 2009 року N 1175

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
27 листопада 2009 р. за N 1146/17162

тариф вільний - тариф на Послуги, який встановлюється Перевізником самостійно за згодою сторін, за винятком тих Послуг, на які встановлено регульовані тарифи;

 

           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                          постановою Кабінету Міністрів України

від 18 лютого 1997 р. № 176

 

Надання інформаційно-диспетчерських послуг під час

користування послугами з перевезення пасажирів на таксі

та легковими автомобілями на замовлення

109. Суб’єкт господарювання, що надає інформаційно-диспетчерські послуги, зобов’язаний забезпечити:

1) регулювання руху таксі у транспортній мережі міста;

2) прийняття та оформлення замовлень на надання послуг таксі та послуг з перевезення на замовлення;

3) оформлення та видачу перевізникові договору і розрахункових документів у разі надання послуг з перевезення на замовлення;

4) інформування про послуги, що надаються перевізниками, наявний рухомий склад, ціну та/або тариф на послуги таксі;

5) диспетчерське управління транспортними засобами перевізників, які надають послуги таксі, згідно з укладеними договорами;

6) рекламу послуг таксі та послуг з перевезення на замовлення.

110. Суб’єктам господарювання, що надають інформаційно-диспетчерські послуги, забороняється:

укладати договори з автомобільними перевізниками, які не мають відповідних ліцензій;

обслуговувати транспортні засоби, на які не оформлені ліцензійні картки;

подавати недостовірну інформацію про вартість послуг і технічні характеристики транспортного засобу. 

 

 Думаю этого достаточно, для того чтобы сделать неоднозначный вывод на основании закона, кто и в какой форме устанавливает тариф.  Основываясь на документе можно смело сказать что тариф устанавливает - тариф вільний - тариф на Послуги, який встановлюється Перевізником самостійно за згодою сторін, а информационно диспетчерская служба только передает информацию - 4) інформування про послуги, що надаються перевізниками, наявний рухомий склад, ціну та/або тариф на послуги таксі;  где четко написано что она информирует про услуги, которые осуществляются перевозчиками и соответственно цену на  услуги, которые перевозчик устанавливает самостоятельно.

В этом, я думаю, разобрались. Подтверждение данной информации мы получили в министерстве инфраструктуры и транспорта у компетентного лица, которое занимается конкретно этой сферой.

И теперь короткое резюме. ИДС – было выгодно нарушать закон и принимать нелегалов, для того, чтобы диктовать свои тарифы, условия и стричь сумасшедшую капусту за счет труда водителя и навязывать ему правила на свой вкус и цвет, будучи просто тем кто предает информацию.  Ведь если бы водитель был легальным перевозчиком – это ограниченный ресурс, а не постоянный наобор подвезунов. Во вторых у легального перевозчика есть права которые он может диктовать ИДСам и возить на своих условиях. Поэтому все что есть сейчас – это сплошной лохотрон, за который платит каждый из вас. И на заметку к этому, коротко, что новые правки в закон о такси подают Убер, Болт и Уклон. Как вы думаете: Водителю после этой легализации, под диктовку Идсов и платформ, будет выгодно работать? Судя из нынешнего опыта можно смело сделать однозначный вывод. На…ют везде. Но обо всем этом в следующей статье, очень скоро. Времени, на самом деле, осталось не много. Вместе с профсоюзом таксистов Украины мы хотим предотвратить это, и добиться справедливого закона который будет на стороне водителя, как основного исполнителя в оказании услуги по перевозке пассажиров.

 

P.S. – Если бы у вас была лицензия, сегодня вы работали бы по совсем другим тарифам(Посмотрите тарифы Элит Такси). А если учесть, сколько вы платите процентов идсам сейчас, плата за лицензию была бы на порядок ниже, и вы имели бы стаж и пенсию. А какую пенсию вам заплатит ИДС, и какие условия вам она придумает завтра? И где то дно тарифа? Пробито или еще впереди? Оставайтесь с нами.


Примечание: Стоимость лицензии - 2000 грн. единоразово (лицензия остается на всю жизнь) 

                        Месячные налоги в зависимости от группы налогообложения - 900 или 1900

                         А сколько в месяц платишь ты ИДСам % за эти шикарные тарифы?

               Штраф водителю за занятие перевозками без лицензии - 17000-34000 тыс. грн. с возможностью конфискации авто

                  Штраф ИДСам  за нарушение закона о сотрудничестве с нелегальными перевозчиками - 0 грн.   

                    

 

 

 

 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

"Такси" Шмарк или как срубить миллион по быстрому

Бизнес Такси в Одессе.

Передовая методика формирования тарифа в такси!