Хронология побед
В самом первом посте написанном о профсоюзе, я обещал вам, предоставить ответ на вопрос "А что сделал профсоюз за все эти годы для водителя такси?" Ну то же, пришла пора разбираться в данном вопросе. На этот случай у меня припасен для вас документик от профсоюза который мы вместе с вами можем изучить и ответить на поставленный вопрос и задать новый. Публикую его для вас в оригинальном виде перепечатанном собственноручно с ксерокса =). Ах и да, он на украинском языке. Читаем
ПСТУ
ПРОФЕСІЙНА СПІЛКА ТАКСИСТІВ УКРАЇНИ
01015, м. Київ, вул. Московська,39
pstu.org.ua :: pstu@bk.ru :: +380445949495
Хронологія перемог
Липень – 2000
Проблема :
Загроза прийняття Верховною Радою України Закону України “Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про застосування електронних контролько-касових апаратів в товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг ”
Наслідки при прийнятті :
Встановлення апаратів-таксометрів у кожен автомобіль таксі, незалежно від форми оподаткування
Дія профспілки :
Акція протесту таксистів у вигляді організованого руху колон автомобілів таксі із заходу тат півдня України до м. Києва, пікетування Верховної Ради України. Задіяно учасників – понад 1000 чол.
Результат : Закон не прийнято.
Жовтень -2003
Проблена:
Проект Закону України “Про Лержавний бюджет України на 2004 рік” , якин передбачалося збільшення тавок єдиного та фіксованого податків
Наслідки при прийнятті:
Збільшення ставок єдиного податку з 20-200 грн. на місяць до 200-600 грн. на місяць
Дія профспілки :
Акція протесту таксистіву вигляді організованого руху колон автомобілів таксі іх всих регіонів України до м. Києва, пікетування Верховної Ради України. Задіяно учасників понад 2000 чол.
Результат :
Розміри ставок єдиного та фіксованого податків залишилися незмінними.
Вересень – 2004
Проблема :
Загроза прийняття Верховною Радою України законопроектів №4097-1 “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (в частині надання послуг по перевезенню пасажирів та багажу в таксі) та №5338 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, автор – народний депутат України Святаш Д.В.
Наслідки при прийнятті :
1. Обов’язкове встановлення електронних фіскальних таксометрів реєстраторів розрахункових операцій (законопроект №4097-1)
2. Квотування кількості автомобілів, які мали б право надавати послуги, суттєве збільшення розмірів штрафних санкцій за адміністративні правопорушення і т.п. ( законопроект №5338)
Дія профспілки :
Всеукраїнська акція протесту :
- рух організованих колон автомобілів таксистів до м. Києва зі всіх регіонів України
- пікетування Верховної Ради України та Міністерства транспорту України
- мітинги на підтримку акції в Києві у всіх обласних центрах та великих містах України
- мітинги-зустрічі з лідерами виборчих перегонів – кандидатами на пост Президентка України.
Задіяно учасників близько 100 тис. чол..
Результат :
Законопроекти №4097-1 та №5338 тимчасово відхиленні, створена робоча группа за участю представників профспілки для доопрацювання даних законопроектів
Січень – 2005
Проблема :
Набуття чинності Закону України № 2285-IV “Про Державний бюджет України на 2005 рік”
Наслідки :
Суттєве збільшення податкового навантаження, а саме :
Виведення зі складу єдиного податку внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що збільшило б щомісячні платежі таксистів – приватних підприємців втричі
Дії профспілки:
Попередження влади на всіх рінях про можливу акцію протесту таксистів, а саме тимчасове перекриття руху на основних магістралях України.
Результат:
Податкове навантаження на приватних підприємців, включно з таксистами – залишилося незмінним.
Вересень – листопад 2005
Проблема :
Прийняття у другому читанні Закону України №6281 «Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт», непрозорість ринку пального.
Наслідки :
Загроза введення десятків дозвольних документів, фіксального таксометра, заборони паркування в житловій зоні, обов’язкового до- і післярейсового медичного та технічного огляду, обов’язкової державної реєстрації автомобілів таксі з відповідною позначкою в техпаспорті – тобто значне ускладнення ліцензування, і, як наслідок, ліквідація ринку індивідуальних таксі, позбавлення роботи десятків тисяч людей. Монополізації ринку пального і різке підвищення цін на пальне.
Дії профспілки:
23 вересня організовано проведення ІІ Всеукраїнських Зборів таксистів, вимоги яких оприлюднені 27 вересня і передано до Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України, авторів законопроекту та керівників парламентських фракцій. 3 листопада проведено Всеукраїнську акцію протесту таксистів, а саме тимчасове перекриття руху на основних магістралях України та у великих містах. В акції взяли участь представники практично всіх областей нашої держави. За остаточними даними підтримати акцію до Києва приїхало півтори тисячі таксистів. Загалом по Україні участь в акції протесту взяло сто тисяч таксистів.
Вимоги учасників акції були передані до Секретаріату Президента України.
Результат:
8 та 9 листопада – відбулись засідання робочої групи за участі представників ПСТУ, керівників профільного комітету Верховної Ради України, Міністерства транспорту та зв’язку України, авторів законопроекту №6281. Переговори привели до прийняття компромісного рішення, яке враховувало всі вимоги висунуті Професійною Спілкою Таксистів України, а саме: відміна введення фіскального таксометра, заборони паркування в житловій зоні, обов’язкового до- і після рейсового медичного та технічного огляду, обов’язкової державної реєстрації автомобілів таксі з відповідною позначкою в техпаспорті. Ліквідована загроза монополізації таксомоторних перевезень і витіснення с цього ринку приватних підприємців які працюють самостійно( без найму водіїв).
7 листопада – Антимонопольний комітет України розпочав розслідування причин підвищення цін на скраплений газ(нагадаємо, що результатом подібного розслідування, яке було проведено на вимогу таксистів, стало те, що АМКУ визнав «Торговий дім ТНК – Україна» монополістом. Ця заява була зроблена ще 11 жовтня 2005 року).
Надеюсь вы набрались сил и прочли все до конца, а самое главное нашли ответы на интересующие вас вопросы.
Как мы видим действия со стороны профсоюза однозначно были, так же в этих действиях принимали активное участие члены профсоюза и просто водители такси, которые совместными усилиями достигали поставленных задач, побед. И что же? Безусловно, можно задать вопрос, а почему тогда такси на данный момент находиться в такой ж... ой, сложной ситуации. К сожалению, никто не мог предвидеть тогда, что рынок такси с 2004 года так кардинально измениться, станет таким технологичным и вместе с тем на рынок зайдут такие компании гиганты как Убер, Болт, Тачка, у некоторых из которых космическая комиссия, но то что их объединяет это демпинг цен, и понижение качества и безопасности перевозок и это цунами накрыло всю Украину уничтожая профессию таксиста как таковую. Поэтому сейчас перед профсоюзом таксистов стоит новый вызов и не только перед ним, а передо мной и каждым из вас, кому надоел этот хаос в сфере перевозок, в котором идс и платформы набивают карманы за счет водителя, низлагают его права, выдумывая односторонние правила в свою пользу, и как обычно ни за что не несут ответственность. Настало время наводить порядок. Вы с нами?
Публикация получилась достаточно большой и информативной, поэтому ответ на вопрос, что будет предпринимать профсоюз и какие есть варианты решения, а так же какие вызовы против нас, простых таксистов, я подробно изложу в следующем блоге. Рад, что вы с нами.
Комментарии
Отправить комментарий